Cuevas-Salazar, O., García-López, R. I., Vales-García, J. J., & Cruz-Medina, I. R. (2017). Monitoring the results of the tutoring program in its face-to-face and virtual modalities on the academic achievement of students at a mexican university. International Journal of Higher Education, 6(2), 169-181. https://doi.org/10.5430/ijhe.v6n2p169
García-López, R. I., Cuevas-Salazar, O., Ramírez-Montoya, M. S., & Tenorio-Sepúlveda, G. C. (2017). Competencies for production, search, diffusion and mobilization of open educational resources. International Education Studies, 10(4), 78-89. https://doi.org/10.5539/ies.v10n4p78
Navarro-Ibarra, L. A., Cuevas-Salazar, O., & Martínez-Castillo, J. (2017). Meta-análisis sobre educación vía TIC en México y América Latina. Revista Electrónica de Investigación Educativa, 19(1), 10-19 . https://doi.org/10.24320/redie.2017.19.1.1217
Mancinas-Morales, M., Cantú-Ballesteros, L., García-López, R. I., & Cuevas-Salzar, O. (2020). Disponibilidad tecnológica y uso de tecnologías por parte de docentes de bachillerato desde la perspectiva del estudiante. Educar, 56(1), 61-75. https://doi.org/10.5565/rev/educar.1006
Navarro-Ibarra, L. A., & Cuevas-Salazar, O. (2021). The impact of a didactic strategy using technology to strengthen the learning of mathematics. Journal of Education and e-Learning Research, 8(1), 90-96. https://doi.org/10.20448/journal.509.2021.81.90.96
Navarro-Ibarra, L. A., & Cuevas-Salazar, O. (2021). Arithmetic in higher education—A learning acquired in elementary education. International Education Studies, 14(2), 54-62. https://doi.org/10.5539/ies.v14n2p54
León-Valdez, R. B., García-López, R. I., & Cuevas-Salazar, O. (2021). Nivel de dominio de las tecnologías de la información y la comunicación en docentes de escuelas primarias privadas. Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, 16(1). https://doi.org/10.21723/riaee.v16iEsp.1.14917
Ochoa-Alcántar, J. M., García-López, R. I., & Cuevas-Salazar, O. (2021). Enseñanza remota de emergencia durante la pandemia de Coronavirus. Pädi Boletín Científico De Ciencias Básicas E Ingenierías del ICBI, 9(Especial), 36-41. https://doi.org/10.29057/icbi.v9iEspecial.7489
Valencia-Simons, M. G., Cuevas-Salazar, O., Peralta-García, J. X., & Encinas-Pablos, F. J. (2021). Didactic proposal using technology for learning of special products in high school. Journal Information Technology, 8(26),14-25. https://doi.org/10.35429/JIT.2021.26.8.14.25
Víctor Larios, V., Spíndola, P. I., Cuevas, O. & Jerónimo, J. (2021). Conflictos semióticos y niveles de algebrización en aspirantes a Ingeniería. Revista Educación Matemática, 33(3). https://doi.org/10.24844/EM3303.10